AQUA AEROBIC
Προγραμμα Υδροδυναμικής γυμναστικής με στόχο τη βελτίωση ή ακόμα και την απόκτηση της φυσικής κατάστασης του ασκουμενου. Τα οφέλη της άσκησης στο νερό είναι πολλά. Βασικό είναι η έλλειψη πρόσθετης και αρνητικής επιβάρυνσης στις αρθρώσεις και το μυοσκελετικό σύστημα εξαιτίας της απουσίας κραδασμών και αίσθησης του σωματικού βάρους. Το Aqua Aerobics είναι ένα έντονο προγραμμα γυμναστικής καθώς ενεργοποιούνται ταυτόχρονα όλες οι μυϊκές ομάδες του σώματος. Μέσα από ένα τέτοιο προγραμμα γυμναστικής ο ασκούμενος μπορεί να βελτιώσει το μεταβολικό του ρυθμό (απώλεια σωματικού βάρους), να πετύχει μυική ενδυνάμωση και βελτίωση του εύρους κίνησης των αρθρώσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ 10:15 20:00
ΤΡΙΤΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ 09:30 20:45
ΠΕΜΠΤΗ 10:15 20:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται 2-3 φορές την εβδομάδα κατ’επιλογή του γονέα. ‘Εχουν διάρκεια 40' και πραγματοποιούνται σε σταθερές ημέρες και ώρες που έχουν προγραμματισθεί σε συνεργασία με την γραμματεία.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η κολύμβηση είναι η ιδανικότερη και ασφαλέστερη μορφή άσκησης για τα παιδιά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΣΘΜΑ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Συνήθως όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα άσθματος, έχουν δυσκολίες κατά τη διάρκεια της άθλησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Το τελευταίο κυρίως γεύμα πριν από κάθε μάθημα, θα πρέπει να λαμβάνεται 3 ώρες πριν από αυτό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ