AQUA CIRCUIT TRAINING
Μια κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης στην οποία χρησιμοποιούμε ιμάντες αιώρησης, step και λάστιχα. Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή μυική ενδυνάμωση και η βελτιστοποίηση της αερόβιας και αναερόβιας ικανότητας του ασκούμενου. Ο συνδυασμός χρήσης των διαφόρων οργάνων και του βάρους του σώματος οδηγούν σε ταχύτερα και μεγαλύτερης διαρκείας θετικά αποτελέσματα στις φυσικές ικανότητες (μυική ενδυνάμωση , αερόβια και αναερόβια ικανότητα) και την ενεργοποίηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού (Απώλεια σωματικού βάρους ). Η απουσία κραδασμών και αισθησης του σωματικού βάρους (λογω του υδάτινου στοιχείου) αποτελεί βασικό ευεργετικό κομμάτι για την επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ 20:00
ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΕΜΠΤΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20:45
ΣΑΒΒΑΤΟ
Εξοπλισμός: Μαγιώ, Σκουφάκι, Μπουρνούζι ή πετσέτα, Σαγιονάρες
Δικαιολογητικά: Βεβαίωση καρδιολόγου ή παθολόγου ή δερματολόγου
Προσφερεται Δωρεάν Χρήση Τουρμπινων Υδρομασάζ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η κολύμβηση είναι η ιδανικότερη και ασφαλέστερη μορφή άσκησης για τα παιδιά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΣΘΜΑ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Συνήθως όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα άσθματος, έχουν δυσκολίες κατά τη διάρκεια της άθλησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Το τελευταίο κυρίως γεύμα πριν από κάθε μάθημα, θα πρέπει να λαμβάνεται 3 ώρες πριν από αυτό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ